تبلیغات شما تبلیغات شما
دانلود چیت جدید بازی PUBG

دانلود چیت جدید بازی PUBG

  • دوشنبه 09 دی 1398
  • 221
  • 0 دیدگاه

چیت جدید بازی PUBG برای کامپیوتر مبتنی بر آخرین نسخه بازی با تمامی ورژن های تحت پوشش بازی . این هک از بازی PUBG دارای ویژگی های خارق العاده ای است که در ادامه به آن میپردازیم . این هک با ورژن نهایی آپدیت بازی پابجی سازگار است و شما هیچ مشکلی برای استفاده از این چیت نخواهید داشتید .

 

چیت حاضر دارای تمامی ویژگی های حیاتی و مورد نیاز شما در بازی است که میتوانید بوسیله آن بهترین رتبه و جایگاه در امتیاز بندی ها را کسب کنید . امکانات چیت بسیار زیاد است و از جمله ویژگی آنها در پست دانلود آمده است و نام برده شده است ؛ این ویژگی ها تنها جزئی از آنها هستند و اگر بخواییم چند مورد دیگر نام ببریم قابلیت افزایش سرعت حرکتتان ، افزایش ارتفاع پرش ، قابلیت تعیین HotKey و نمایش کاربران ، وسایل نقلیه ، فاصله افراد با قابلیت شخصی سازی رنگ نمایش آن میباشد و همچنین Aimbot و wallhack و تلپورتر به مکان معین ( کم استفاده شود ) و حدف علف های بازی برای دیدن بهتر اطراف ، No Recoil یا عدم لرزش اسلحه هنگام تیر اندازی و ... که همگی آنها در این چیت بهینه گرد هم آورده شده است . (توجه کنید ویژگی های چیت در طی اپدیت های برنامه و چیت امکان کم و یا زیاد شدن را نیز دارند)

نسخه های مختلفی از این چیت در سرتاسر اینترنت منتشر شده است که با نام های مختلف این بازی بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است ؛ لطفا برای امنیت اکانت خود و یا امنیت سیستمتان ، از هر ابزاری استفاده ننمایید چرا که نتیجه مخالف خواهند داشت . ما همواره شعار فروش بیشتر قیمت کمتر را برای خود حفظ کرده ایم و به آن معتقدیم پس هرگز گول برخی سایت ها با قیمت های کمتر و حتی بیشتر را نخورید .

همچنین این چیت دارای آپدیت های مرتب و منظم است و بعد از هر آپدیت بازی بروز می شود و خود را با آن سازگار می سازد . یکی از ویژگی های بارز این چیت Anti Reporter است که باعث می شود ریپورت های انجام شده برای شما را تا حدی رفع کند و جلوی آن را بگیرد . لطفا برای اجرا و فعالسازی ابتدا آنتی ویروس و فایروالتان را موقتا خاموش نمایید تا برای فعالسازی و اجرا به مشکل بر نخورید . همچنین برای حذف ابزار چیت از روی صفحه بازی از کلید Insert استفاده نمایید .

 

نکته : در استفاده از این چیت وجود دارد این است که لطفا آموزش های کانال تلگرامی ما را برای اجرای بهینه این ابزار بخوانید و از تمام قابلیت های این چیت بطور کامل استفاده نکنید چرا که بسیار قوی است و آنتی چیت را حساس به پالایش شما میکند .

 

How to use
Open the game first, after that open our loader and inject our hack.
Play game as "Full Screen"
*If you're using Windows 7 do not forget to open "Aero".

 

دانلود فایل : برای دانلود بر روی لینک دانلود در باکس زیر کلیک کرده و به دروازه پرداخت مولتی چیت مراجعه و خرید نمایید . ابزار بصورت مولتی چیت است و از بازی های مختلف پشتیبانی میکند .
برای شما کاربران چیت دانلود نسخه ای از ابزار کاربردی این بازی را گردهم آورده ایم تا بتوانید با اجرای آن ، رنکینگ بالاتر و لذت بیشتری از گیم خود تجربه کنید .
داخل فایل آموزش ، آموزش فعالسازی با فرمت PDF بصورت مرحله به مرحله و تصویری موجود میباشد که میتوانید از آن استفاده نمایید . چیت بصورت مولتی چیت میباشد و شامل بازی های مختلفی است که میتوانید از آن استفاده نمایید ، دقت فرمایید در زمانی که چیت درحال آپدیت است امکان استفاده از آن را ندازید . لازم به ذکر است که عرض کنیم چیت دارای آپدیت های منظم و بروز کننده می باشد و همواره به دنبال راهی برای استفاده بهینه می باشد و ممکن است در آپدیت هایی برای حفظ بیشتر اکانتتان باشد .
توجه کنید چیت برای نسخه موبایل اجرا شده توسط شبیه ساز ها در کامپیوتر میباشد . همچنین چیت بصورت مولتی هک است و دارای چندین بازی در یک پکیج میباشد که همگی تست شده و سالم و همراه با آموزش میباشند . برای دیدن لیست بازی ها به ادامه بروید .

چیت بصورت مولتی چیت است و دارای پشتیبانی از بازی های مختلفی است ؛ پس از انتقال به درگاه مولتی چیت خریدتان را نهایی و بلافاصله لینک دانلود را تحویل بگیرید .

 


آپدیت جدید سال 2019 | مهرماه ( میلادی ) (اپدیت تکمیلی) 98 - بروز شده


ویژگی اپدیت جدید 98
تعویض سریعتر و بایند کردن چیت ها
شناسایی بهتر بازیکنان
هماهنگی بهتر با کلید ها

ویژگی ها

امکانات فایل

مشخصات فایل

خرید اشتراک ویژهپست های ویژه ما را مشاهده کنید!